Minggu, 26 Januari 2014

AKU RELA...

Telah ku rela nama dan diri menjadi sasaran

Kerana cinta, aku berkorban

Telah ku rela segala tohmahan bermaharajalela

Kerana cinta, aku terpaksa



Kerana cinta jua aku berbicara

Dengan nada insan terluka

Meluah rasa, meluah fakta, mencedera jiwa

Semuanya kerana cinta



Biarku tanggung rasa derita

Asalkan agama, selamat akhirnya

Yang membantah, hanya berfalsafah

Kerana bimbang suapan harian



Dengan menjual nama Tuhan

Lalu kebenaran disingkirkan

Demi hidangan belian pendustaan

Namun aku yang sengsara zahirnya



Redha telah pun penuhi jiwa

Dalam keletihan ini, aku bahagia



Kerana...

Pada kebenaran itulah terasa nikmat syurga





YA ALLAH, Engkau kuatkan hati kami untuk terus berjuang di jalanMU... Berikan kami hidayah dan kekuatan untuk terus berada dalam perjuangan ini... Bukakan pintu hati semua insan yang bersama kami untuk mengenal perjuangan ini... Permudahkan bagi kami semua urusan duniawi kami, agar menjadi timbangan yang baik di akhirat kelak... Amiin...


EmoticonEmoticon